![]() |
dostum alt yazısı sorunlu galiba.yada ben beceremiyorum.birde bu ıdx dosyası ne işe yarıyor acaba
|
sağol...
|
| Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 07:57 AM |
Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.