Tek Mesajı Görüntüle
Old 06-08-2010, 05:50 PM   #1
ReasoN.^*
Geçerken Uğradım
 
Üyelik Tarihi: Apr 2010
Konum: Denizli
Yaş: 35
Mesajlar: 133
Teşekkür Etme: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Üye No: 98587
İtibar Gücü: 1212
Rep Puanı : 10
Rep Derecesi : ReasoN.^* is on a distinguished road
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan Ya Kal Ya Da Sessiz Git

Hiç ayrılmayacakdık hani,
Bitirmeyecekdik…
Yazık etmiyecekdik sevdamıza,
Nerden cıkdı geldi bu ayrılık,
Yanımda olmasan bile,
Aynı şehirde yaşamak,
Aynı havayı solumak,yeterken bana,
Nerden geldi girdi aramıza,
Acımasız zalim gurbet,

Canım yanıyor sevgili,
Ya hep kal bende,
Ya da giderken sessiz git bu şehirden,
Sessiz gitki,
Aynı şehirdeyiz düşüncesiyle avunayım ben…

Bitirdi bu hasret beni,
Hazan etti yüreğimi,
Unutursun dediler,
Unutamadım seni,
Sevebilmelerin şansını hep sende denedim,
Şimdi bu acımasız gidişine yenildim,
Gitme sevgili,terketme beni,
Ben seninle mutluyken,
Ebediyete gömer gibi,
Mutsuzluğa gömme beni,

Öldürme bizi,
Şimdi nasıl severim başka birini,
Sevmeyi sende öğrendim,
Öğrendiklerimide sende unuttum sevgili,
Ya hep kal bende,
Ya da giderken sessiz git bu şehirden,
Sessiz gitki,
Aynı şehirdeyiz düşüncesiyle avunayım ben…!!!
ReasoN.^* çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla