www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 03-17-2008, 10:32 AM   #1
KoJiRo
Aşmış Üye
 
KoJiRo Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2006
Konum: KoCaELi
Yaş: 40
Mesajlar: 34,356
Teşekkür Etme: 21
Thanked 162 Times in 97 Posts
Üye No: 23848
İtibar Gücü: 8779
Rep Puanı : 54700
Rep Derecesi : KoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan Robottan çok ekmek yedik C5 ve Nemo’yla ilk 10’a gireriz

Dans eden, buzda kayan robotla Türkiye’de satışlarını artıran Citroen, yenilenen C5, Nemo’nun binek versiyonu ve yeni Berlingo ile pazarda ilk 10’u hedefliyor.

Citroen Türkiye Genel Müdürü Bora Koçak, robota dönüşen C4’ün Türkiye’de yoğun ilgi gördüğünü belirterek, "Bayilerimiz robottan çok ekmek yediklerini dile getirdiler. C4 bizim Türkiye’de çıkışımız oldu" dedi.

CITROEN’in Türkiye dDstribütörü Baylas Otomotiv’in Genel Müdürü Bora Koçak, Türkiye’de son dönemde en hızlı büyüyen markalardan biri olduklarını belirterek, bunda teknolojiyle öne çıkan C4 modellerinin payının büyük olduğunu söyledi. Koçak, reklam filmlerinde robota dönüşen C4’ün Türkiye’de yoğun ilgi gördüğünü belirterek, "Bayilerimiz bize robottan çok ekmek yediklerini belirterek sürekli memnuniyetlerini dile getirdiler. Robota dönüşen C4 bizim Türkiye’de çıkışımız oldu" dedi. Koçak, Türkiye’de teknolojiyle öne çıkan Citroen’in artık tasarımla da iddialı olduğunu belirterek, "Picasso’nun ardından Mayıs ayı başında piyasaya sunacağımız yeni C5 ve yeni ticari modelerimizle yeniden en çok satan ilk 10 marka arasına gireceğiz" diye konuştu.

TİCARİ BİNEĞİ GEÇER: Baştan aşağı yenilenen ikinci jenerasyon C5’in Lizbon’da gerçekleşen uluslararası tanıtımında konuştuğumuz Koçak, 2008 yılına ilişkin hedef ve planlarını anlattı. 2007 yılında 14 bin adetlik satışla toplam pazarda yüzde 2.4’lük pazar payına ulaştıklarını söyleyen Koçak, 2008 yılında ise hedeflerinin yüzde 3’lük pazar payını aşarak Türkiye’de en çok satan ilk 10 marka arasına girmek olduğunu belirtti. Koçak şöyle konuştu: "Bu yıl pazarın yüzde 10 büyümesini öngörüyoruz. Biz de bütçeye 18 bin 750 adetlik bir satış hedefi koyduk. Bu minumum hedefimiz. Araç alırsak bunu 20 bine de çıkartabiliriz. Bu da bizi 2008’de çok rahat bir şekilde ilk 10’a sokup hatta 9’uncu sıraya bile yükseltebilir." Koçak, Citroen’in bu yılki artışında Bursa’da üretilen Nemo modelinin combi versiyonunun büyük etkisi olacağını belirterek, "Biz 2007 yılında 8 bin 500 adet binek 5 bin 500 adette ticari araç satışı yapmıştık. Bu yıl ticari araç satışlarımız bineği geçebilir. Bunda da ikinci çeyrekte satışa sunacağımız Nemo Combi ve yeni Partner’ın büyük etkisi olacak. Binek sınıfta ise Picasso ve yeni C5 etkili olacak" şeklinde konuştu.

ARJANTİNLİ C4’E DONANIM ENGELİ: Bora Koçak, Arjantin’de üretilip Türkiye’ye ithal edilen C4 Sedan modeliyle istedikleri satış rakamına ulaşamadıklarını da belirterek, "Bu araç tüketiciler tarafından sınıfında yer alan modellerden üstte konumlandı. İthal ettiğimiz araçlarda donanım fazla olunca, rakiplerle fiyat farkı açıldı. Arjantin’den daha baz donanımlı araçları getirmek istedik ama bize verdikleri fiyatın buna değmeyeceğini gördük" dedi.

CITROEN DÜNYADA REKOR KIRDI: Citroen yetkilileri ise 2007 yılında dünyada 1 milyon 461 bin adetlik satışla yüzde 4 büyüyerek yeni bir rekora imza attıklarını belirttiler. Citroen yetkilileri, kompakt MPV segmentinde Citroen Picasso ile Avrupa’da pazarın bir numarası olduklarını, Türkiye’de motor seçeneği nedeniyle piyasaya sunulmayan yeni 4x4 modelleri C-Crosser’dan da 10 bin adedin üzerinde satış gerçekleştirdiklerini belirtti. Citroen’in yenilenen C5 modeliyle de orta sınıfta iddiasını kuvvetlendirmeyi hedeflediğini kaydeden Fransız yetkililer, "Avrupa’da toplam pazarın yüzde 21’ini oluşturan orta sınıfta, toplam 2 milyon adet araç satılıyor. Bu sınıfa 2008’de damgamızı vuracağız" açıklamasını yaptılar.
__________________
KoJiRo çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
Old 03-17-2008, 10:32 AM   #2
KoJiRo
Aşmış Üye
 
KoJiRo Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Dec 2006
Konum: KoCaELi
Yaş: 40
Mesajlar: 34,356
Teşekkür Etme: 21
Thanked 162 Times in 97 Posts
Üye No: 23848
İtibar Gücü: 8779
Rep Puanı : 54700
Rep Derecesi : KoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond reputeKoJiRo has a reputation beyond repute
Cinsiyet : Erkek
Varsayılan

Yeni C5 50 bin YTL’ye Mayıs’ta Türkiye’de

Citroen Türkiye Genel Müdürü Bora Koçak, Citroen’in orta üst sınıftaki temsilcisi yeni C5’in binek sınıfta kendilerine önemli güç katacağını belirterek, Lizbon’da denediğimiz yeni modelleri hakkında şöyle konuştu: "Türkiye’de büyük bir rekabetin yaşandığı orta üst segmentte bu yıl yeni C5’le gücümüzü artıracağız. Mayıs başında Türkiye’de satışa sunacağımız yeni C5’ten bu yıl 1200 adetlik bir satış hedefliyoruz. Daha fazla araç almamız halinde bu rakamı 2 bine çıkarma şansımız da var. 3’ü benzinli 4’ü dizel 7 farklı motorun yer aldığı yeni C5’in biz ilk etapta Türkiye’ye 110 beygir gücünde 1.6 dizel ve 138 beygir gücünde 2 litre dizel motorlu versiyonunu getireceğiz. Otomatik şanzımanın sadece 2 litre dizelde yer aldığı yeni C5’in fiyatı ise 50 bin YTL’den başlayacak. C5’in dikkat çeken wagon modeli Tourer’i ise ağustos ayında Türkiye’ye getireceğiz." İkinci jenerasyonu ile daha güçlü bir kimliğe kavuşan C5, orta üst sınıfta yer alan bir otomobil olmasına rağmen, dinamik tasarımı ile adeta bir coupe silueti çizmeyi başarıyor. Yeni C5’in bakışlarının daha agresif olmasını sağlayan çekik farları, büyük sis lambaları ve geniş hava girişleri aracın dinamizmine katkıda bulunuyor. Aracı yandan bakıldığında ise dar cam profilinin getirdiği görüş kayıpyarını önlemek için A sütununun hemen altında bir kelebek cama yer verilmiş. Önden arkaya doğru oldukça akıcı bir biçimde uzanan omuz çizgisi sayesinde güçlü bir görüntü çizen C5’in arka kısmı ise; markanın yıllardır bu sınıftaki modellerinde vazgeçemediği klasik Fransız çizgisinden biraz uzaklaşarak, Alman otomobillerini andıran bir yapıya kavuşmuş.
__________________
KoJiRo çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 02:13 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.