![]() |
![]() |
#1 |
Bağımlı Üye
![]() Üyelik Tarihi: Feb 2008
Mesajlar: 3,823
Teşekkür Etme: 0 Thanked 93 Times in 80 Posts
Üye No: 45172
İtibar Gücü: 2083
Rep Puanı : 4660
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() MSN'de kırmızı kalpli tepki
Çin'de yaşayan bir internet kullanıcısının tasarladığı sembol, 7 milyon MSN kullanıcısına ulaştı. 24 Nisan 2008 / 14:02 ![]() Çin'in Beijing şehrinde yaşayan ve kendini "kızgın gençlik" olarak tanımlayan bir kişi 10 gün önce kırmızı bir kalp tasarladı ve bunu küçük bir web sitesine koyarak kendince ülkesine olan sevgisini göstermek istedi. Daha sonra Microsoft'un MSN anlık mesajlaşma yazılımı bu Çinli'nin tasarımını kullanmaya karar verdi ve şu an Çin'deki neredeyse 7 milyon kadar MSN kullanıcısının bu sembolden haberi var. Kalp sembolünde olduğu gibi, bu gibi ifade ve semboller genelde huzursuzluk içinde olan Tibet'in durumu için verilen en büyük tepki aslında. Bu tür semboller internet aracılığıyla Sydney'den Melbourne'e kadar her yere hızlıca yayılabiliyor. Kültürel devrim boyunca, kendilerini "kızgın gençlik" olarak tabir eden grup, ülkelerine olan sevgilerini Mao Zedong'dan alıntıların yer aldığı küçük kırmızı kitapları ellerinde sallayarak göstermeye çalışıyorlar. Bugünlerde ise bu grup ellerindeki kırmızı bayrakları sallayarak, Fransız süpermarketleri boykot ediyor. MSN'den bir sözcü ise 2,3 milyon Çinli'nin ülke çapında MSN'deki imzalarında kırmızı kalp ikonunu kullandığını dile getirerek bu durumun 1 haftadır sürdüğünün altını çizdi. Ülkedeki yerel basına göre bu kampanyayı başlatan kişi 24 yaşlarında bir internet çalışanı ve soyadının Gang olduğu sanılıyor. Hürriyet |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|