![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: ιѕтαηвυℓ
Yaş: 33
Mesajlar: 14,099
Teşekkür Etme: 125 Thanked 197 Times in 120 Posts
Üye No: 44060
İtibar Gücü: 4234
Rep Puanı : 10060
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() En büyük farkımız çalışanımız ve satış sonrası hizmet
Pazarda ustalaştınız ama dünya devleri Türkiye pazarına girdi. Sizi onlardan farklı kılan nedir? "Satış sistemimiz çok farklı. Rakibimiz olan yerli teknomarketlerde sadece bir eleman, bütün ürünlere bakıyorken bizde ürün bazında uzmanlaşma var. Dolayısıyla uzmanlaşmayan satıcı müşteriden kaçarken, bizimkiler anlıyor ve doğru ürünü sunabiliyor. Pazara yeni giren yabancı rakiplerimiz ise müşterinin raftan mal almasını bekliyor. Bu Türk halkı için çok erken bir uygulama. Gıda marketinde raftan ürün alabilirsiniz. Ama teknoloji marketlerinde, gazeteye verdiğiniz ilanda yazmış olsanız bile müşterilerimiz aynı bilgileri elemanlarımıza tekrar ettiriyor. Ayrıca üstün yanlarımızdan biri daha satış sonrası verdiğimiz destek. Gerçi en çok gol yediğimiz yer de orası. Normalde perakendeci olarak servis vermek zorunda değiliz ve sadece şunu dememiz gerekiyor, 'Sizin aldığınız ürün HP'dir. HP'de yaptırın'. Ama bunun yerine müşteriden ürünü alıyoruz. Önce kendimiz bakıyoruz. Halledebileceğimiz bir şey varsa ki genelde software hataları oluyor, biz hallediyoruz. Halledemezsek ilgili firmanın servisine yolluyoruz. İlgili firmaya gönderdiğinizde de bir bakıyorsunuz 25 gün mal orada kalıyor. Sonra internet sitesinde 'Vatan Bilgisayar'dan şunu aldım 25 gündür malımı vermediler.' diye şikâyetler geliyor." |
![]() |
![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|