![]() |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98 Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57913
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]()  
Her yıl gerçekleştirilen en değerli markalar araştırmasına bilgisayar şirketleri damgasını vurdu! Global Marka Danışmanı Interbrand'in yıllık 'Global Marka' araştırmasına göre, Google ilk defa ilk 10 en değerli global marka listesine dahil oldu. Coca Cola birinciliği elden bırakmazken, Microsoft üçüncü sırada yer aldı. Coca-Cola listenin bir numarasındaki yerini 66.667 milyon dolarlık marka değeriyle koruyor. İnternet devi Google yıllık çizelgede 20. sıradan 10. sıraya yükselerek en fazla yükselen marka oldu. Şirketin marka değeri 17.8 milyar dolardan 25.59 milyar dolara fırladı. Apple, Amazon ve Nintendo'da yılın en fazla kazananları arasında. Buna rağmen, finans devleri Merrill Lynch, Morgan Stanley ve Citibank listede dramatik bir şekilde düşüş kaydetmiş. Pazarlama masraflarında kısıntıya gideceğini çok kısa bir süre önce açıklayan içecek devi Coca-Cola ise sekiz yıldan beri sürdürdüğü çizgisini devam ettirerek birinciliğini korudu. IBM, Microsoft'un yerini alarak ikinci sıraya otururken, Microsoft üçüncü sırada yer aldı. Reklamlarda yeşil kimliklerini koruyan markalardan Toyota, Honda ve Shell'de yine iyi sıralarda kaldılar. İşte o liste 'Global Marka' araştırmasına göre en değerli 20 marka şöyle: 1. Coca-Cola 2. IBM 3. Microsoft 4. General Electric 5. Nokia 6. Toyota 7. Intel 8. McDonald's 9. Disney 10. Google 11. Mercedes 12. Hewlett-Packard 13. BMW 14. Gilette 15. American Express 16. Louis Vuitton 17. Cisco 18. Marlboro 19. Citi 20. Honda
__________________
Buraya Kadarmış .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|