![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Uzman ®
![]() Üyelik Tarihi: Jun 2007
Konum: Cezaevi ¿
Mesajlar: 2,547
Teşekkür Etme: 16 Thanked 27 Times in 23 Posts
Üye No: 43364
İtibar Gücü: 1863
Rep Puanı : 3450
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Ipsos KMG, “Perakendeci Bakışıyla Promosyon Uygulamaları” raporunu açıkladı. Rapora göre, perakendecilerin 2006’da yüzde 61,1’i ticari promosyonların satışlara olumlu etkisi olduğunu düşünürken, bu oran 2007 yılında yüzde 70,1’e çıktı. Ticari promosyon uygulamalarında memnuniyet seviyesi de yüzde 34,9’dan, yüzde 41,8’e yükseldi.
FATURA ALTI İNDİRİM Perakendecilerin ticari promosyonlar arasında en çok aldıkları ve karşılaştıkları promosyon türünün yüzde 59,8 ile “aynı markadan bedava ürün” olduğu kaydedilen raporda, en cazip uygulamalarda ise yüzde 33,9 ile “fatura altı indirim” türü uygulamalarının öne çıktığı ifade edildi. Raporda, en cazip ilk üç promosyon türünde fatura altı indirimi, yüzde 28,7 ile aynı markadan bedava ürün ve yüzde 27,8 ile fatura tutarı üzerinden indirimin izlediği, ticari promosyonlar arasında sık kullanılan yöntemlerden olan farklı markadan bedava ürün ya da önlük, dolap gibi hediye verilmesinin ise perakendecilere pek cazip gelmediği kaydedildi. MARKETLERİN TERCİHİ Ölçüm ve Araştırmaları Koordinatörü Renan Burduroğlu, ticari promosyon uygulamalarından en çok yararlanan kanalların süpermarketler olduğunu, süpermarketlerin yüzde 14’ünün promosyon uygulamaları aldıklarını dile getirdiklerini ifade ettik
__________________
'' Efsaneler Olmez , Shekil Degistirir ''
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|