www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

 
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 02-12-2008, 08:14 PM   #2
jockeя
Administrator
 
jockeя Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Aug 2005
Mesajlar: 8,106
Teşekkür Etme: 20
Thanked 155 Times in 28 Posts
Üye No: 1
İtibar Gücü: 70000
Rep Puanı : 434913
Rep Derecesi : jockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond repute
Cinsiyet :
Ünvan : Admin
Varsayılan

Byzantines
Özel Birimi: Cataphract
Takım Bonusları: Monk heal hızı 3X fazla.
+ Binaların HP’lerine fazladan %10 Dark Age’de, %20 Feudal Age’de, %30 Castle Age’de, %40 Imperial Age’de ekleniyor.
+ Camel, Skirmisher ve Pikemon ücreti %25 ucuz.
+ Fire Ship %20 atak avantajı.
+ Imperial Age’e geçiş ücreti %33 ucuz.
Neredeyse oyundaki en iyi ırk. Sadece 2 birim ve 6 teknoloji eksikleri var. Takım bonusları gerçekten büyük bir avantaj sağlıyor. %40 Bina HP bonusu wonder ya da relic victory’i kolaylaştırıyor. Diğer üç bonusun getirdiği artılar ise şunlar: Denizlerde kolaylıkla hakimiyet kurma ve güçlü birimleri diğer ırklardan daha erken elde etme ve bu sayede rakipleri askeri manada bunaltabilme. Ancak ne yazıktır ki 2 önemli teknolojiden yoksunlar: Blast Furnace ve Siege Engineers. Bu iki özellik olmadan siege weapon’ları ile cavalry ve infantry birimleri saldırıda daha zayıf kalıyorlar.

Celts
Özel Birimi: Woad Raider
Takım Bonusları: Siege Workshop’lar %20 daha hızlı.
+ Infantry %15 hızlı hareket eder.
+ Lumberjack’ler (oduncular) %15 daha hızlı çalışır.
+ Siege weapon’lar %20 hızlı ateş eder.
Güçlü bir ofansif ırk ancak savunma açısından yeterli değiller. Tek gunpowder birimleri Cannon Galleon, kötü bir birim olmamasına karşın sadece denizde kullanılabiliyor. 7 tane güzel teknolojiden yoksunlar: Redemption, Block Printing, Illumination, Ring Archer Armor, Bracer, Plate Barding Armor ve Crop Rotation. Tek avantajları siege weapon’larla geliyor. Yapması hızlı, saldırıda hızlı ve Siege Engineers Tech’ler birleştirilince daha da güçlü hale geliyorlar. Ancak archler’ları az önce saydığım 7 teknolojiden birkaçının eksikliğinden dolayı zayıf kalıyorlar.

Chinese
Özel Birimi: Chu Ko Nu
Takım Bonusları: Farm’lardan +45 food.
+ Ekstradan 3 köylüyle ve 150 food eskiğiyle başlar.
+ Teknoloji ücreti Feudal Age’de -%10, Castle Age’de -%15, Imperial Age’de -%20.
+ Town Center’lar 10 popülasyon sağlar
+ Demolition Ship’lere +%50 HP
Çinliler tüm victory çeşitlerinde de iyi sayılmazlar ancak erken bir saldırı daha sonra yapılacak toplu bir saldırıdan daha güçlü olabilir. Oyunun başları Çinlilere gerçekten avantaj sağlıyor. Town Center’ın 10 kişilik popülasyonunu kullanarak ilk başlarda ev yapmayabilir ve ekstradan gelen 3 köylüyü kullanabilirsiniz. Ucuz teknoloji upgrade’leri ile ordunuzu güçlendirip erken bir saldırıya girişebilirsiniz. Ancak oyunun ileri safhalarında Çinliler birçok önemli upgrade’den mahrum kalıyorlar. Örneğin Hand Cannoneer, Bombard Cannon ve Fast Fire Ship’leri yok. Bu 3 birim saldırılarda güçleri, menzilleri ve hızları ile çok etkililer. Bunların yanında oyundaki şu çok önemli 4 teknolojiden de yararlanamıyorlar: Block Printing, Siege Engineers, Hoardings ve Crop Rotation. Bunlar kadar önemli olmasalar da Treadmill Crane ve Guilds Technologies’i de unutmamak gerekir tabi.

Franks
Özel Birimi: Throwing Axeman
Takım Bonusları: Knight +2 LOS
+ Castle ücreti %25 ucuz
+ Knight’lara +%20 HP
+ Farm upgrade’leri beleş
Frank’lar rush ve Wonder/Relic için iyi bir ırk. Yukarıdaki bonusların her biri çok yararlı. Üstelik Siege Engineers ve Bombard Cannon’larıyla oyunun sonlarına doğru da etkililer. Ancak Ring Archer Armor, Bracer, Arbalests ve Two Man Saw özelliklerinden yoksunlar. Ayrıca Monk’ların yetenekleri, Redemption ve Atonement’in eksikliğiyle sınırlanıyor.
jockeя şu anda çevrimiçi   Alıntı ile Cevapla
 


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 11:19 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.