![]() |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Dec 2006
Konum: KoCaELi
Yaş: 40
Mesajlar: 34,356
Teşekkür Etme: 21 Thanked 162 Times in 97 Posts
Üye No: 23848
İtibar Gücü: 8781
Rep Puanı : 54700
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() İzmir'de bir ilköğretim okulunda hırsızlık olunca iki öğretmen 60 öğrencinin parmak izini aldı. Öğretmenlerin 'polise veririz' diyerek tehdit ettikleri öğrenciler şokta...
İZMİR İzmir'de bir ilköğretim okulunda, iki öğretmenin 60 öğrenciden parmak izi aldığı ileri sürüldü. Okulda bir öğrencinin parasının çalınması üzerine, matematik ve resim öğretmenleri sınıflarındaki öğrencileri sıraya dizerek parmak izlerini aldığı ve “Bir daha hırsızlık olursa, bunlara polise veririz” tehdidinde bulundukları öğrenildi. GARİP ÖNLEM Eğitim-Sen İzmir 1 Nolu Şube Başkanı Mahir Ulus'un verdiği bilgilere göre, geçen hafta perşembe günü 7. sınıf öğrencilerinden birinin 170 YTL'sinin kaybolması üzerine 2 sınıfta eğitim gören 60 öğrencinin parmak izleri alındı. Ulus “Öğrenciler suçlu gibi sıraya dizilerek parmakları mürekkebe batırılıp kağıda bastırılmış. Ardından öğrencilere okulda bir hırsızlık olayı daha olması halinde bu parmak izlerinin polise verileceği söylenmiş” dedi. Türk Eğitim-Sen İzmir Şube Başkanı Adnan Sarısayın okulda öğretmenler arası çekişmeye bağlı huzursuzluklar yaşandığını belirterek, “Bu konuyla ilgili Milli Eğitim Bakanlığından müfettişler geldiğini ve olayın incelendiğini biliyorum” dedi. HIRSIZ MIYIZ! Bir çok velinin olayın ardından çocuğunun psikolojisinin bozulduğunu söyleyerek, okula geldiği belirtildi. Öğrencilerden A.Ş. de olayı “Öğretmenlerimiz bizi sınıfta sıraya dizdiler. Mürekkepli bir yere parmağımızı bastıktan sonra bir listede isimlerimizin bulunduğu kağıda parmak izimizi bastırdı. Hepimize hırsız muamelesi yapıldı, çok üzüldüm” sözleriyle anlattı. İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü olayla ilgili inceleme başlattı. |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|