![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98 Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57915
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() TÜRKİYE Kalite Derneği (KalDer), Türkiye Müşteri Memnuniyeti Ulusal Endeksi’ni (TMME) açıkladı. Endeks 2008 yılının ilk çeyreğinde geçtiğimiz yıla göre 0.7 puan artışla 74.6 olarak gerçekleşirken, en yüksek müşteri memnuniyeti 83 puanla tüp gaz sektöründe elde edildi. Sıralama şöyle devam etti: "Cep telefonları, alışveriş merkezleri, GSM hizmetleri, hızlı servis restoranları, banka kredi kartları ve eğitim." KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ali Rıza Kaylan, endeksteki yükselişe dikkat çekerek, bundan sonraki beklentilerinin, çıtanın genellikle yükselmesi yönünde olduğunu kaydetti. Bilgi olmadan yönetmenin mümkün olmadığının altını çizen Kaylan, "Endeksi kişiler, kurumlar doğru kullanırsa muhakkak katma değeri olur. Projenin yaşaması için kurumların üye olması ve TMME’ye sahip çıkması lazım" dedi.
__________________
Buraya Kadarmış .. ![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|