![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98 Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57911
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Avira uzmanları tarafında yapılan son anket, internet kullanıcılarının %14’ünün yüz yüze görüşmeden çok online görüşme yaptığını gösteriyor. Veri koruyucuları reklam medyasında olduğu gibi Facebook kullanılmaya başlandığından beri, Web 2.0’deki veri striptizine karşı uyarıyor: Ankete katılanların %40’ı Web 2.0’daki dijital teşhirciliğe karşı ve sosyal ağlar, bloglar veya wikislerde kişisel verilerini açıklamıyor.
Katılımcıların %28’i Facebook, MySpace’teki kişisel portreler veya Twitter’deki durum mesajlarının hiçbir anlam taşımadığını düşünüyor.Bazıları için, Web 2.0 uygulamları geleceğin yeni eğlence medyası ve bazıları içinde sadece vakit kaybı. Spam göndericileri Web-2.0’nin amaçları için çok kullanışlı olduğu keşfettiler: Geçenlerde iki Amerikan spamcı 230 milyon dolar para cezası aldı, çünkü spam mesajlarını MySpace’in üyelerine göndermişlerdi. Ankete katılanların %8’i bu gibi olayların Web 2.0’a geri dönmek için yeterli bir sebep olduğu konusunda hem fikirler. Web 2.0 uygulamalarının operatörleri haberler, spam veya phishing maillerin suistimaline karşı kendilerini korumalıdırlar. Kullanıcılar kişisel alanlarını korumalı ve kişisel bilgilerini minumum ile sınırlamalıdırlar. Potansiyel işverenler bu portalları, örnek olarak, gelecekteki çalışalanrı hakkında bilgi almak için kullanabilirler.
__________________
Buraya Kadarmış .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|