![]() |
|
Eskiler (Arşiv) Eski konular |
![]() ![]() |
|
Konu Araçları | Görünüm Modları |
![]() |
#1 |
Aşmış Üye
![]() Üyelik Tarihi: Aug 2007
Konum: İstanbul
Mesajlar: 281,268
Teşekkür Etme: 98 Thanked 355 Times in 320 Posts
Üye No: 44033
İtibar Gücü: 57909
Rep Puanı : 34658
Rep Derecesi :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cinsiyet : Erkek
|
![]() Güney Koreli otomobil üreticisi Ssangyong, Türkiye'de satışa sunduğu 5 modelinde navigasyonu standart hale getirdi..
Güney Koreli 4x4 firması Ssangyong Türkiye'de satışa sunduğu Kyron, Rexton, Actyon, Actyon Sports ve Rodius'un 2009 modellerinde navigasyon sistemi standart olarak kullanılıyor. 1954'te kurulan ve yaklaşık 30 yıl ağırlıklı olarak iç pazar için ticari araç üreten bir şirket olan Ssangyong, 4X4 araçları 1986'da üretmeye başladı ve 1990'lı yılların başında Mercedes'in şirkete ortak olmasıyla bu alanda kendini hızla geliştirdi. YÜZDE 51 HİSSESİ SAIC'E AİT Ancak 1997de Güney Koreli şirket Asya'da yaşanan ekonomik krizin de etkisiyle mali çıkmaza girdi ve Daweoo şirketiyle birleşmek zorunda kaldı. 2 yıl süren ortaklıktan sonra Ssangyong, 2000'de yeniden bağımsızlığına kavuştu. 2004'e gelindiğinde Çin'in en büyük otomotiv şirketlerinden biri olan Shanghai Automotive (SAIC) Ssangyong'un yüzde 51'ini satın alarak şirketin en büyük hissedarı olmuştu. |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|