www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee  

Geri Git   www.cakal.net Forumları YabadabaDuuuee > Forum > Eskiler (Arşiv)

Eskiler (Arşiv) Eski konular

CevaplaCevapla
 
Konu Araçları Görünüm Modları
Old 02-05-2007, 10:12 AM   #1
jockeя
Administrator
 
jockeя Kullanıcısının Avatarı
 
Üyelik Tarihi: Aug 2005
Mesajlar: 8,106
Teşekkür Etme: 20
Thanked 155 Times in 28 Posts
Üye No: 1
İtibar Gücü: 70000
Rep Puanı : 434913
Rep Derecesi : jockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond reputejockeя has a reputation beyond repute
Cinsiyet :
Ünvan : Admin
Varsayılan Doblo başarı öyküsü, Linea ile Türkiye’nin önemi artar / 5 şubat

Doblo başarı öyküsü, Linea ile Türkiye’nin önemi artar

5 Şubat 2007
Emre ÖZPEYNİRCİ
Yaklaşık 6 yıl aradan sonra kár eden Fiat Auto’nun CEO’su Sergio Marchionne, Tofaş’ın üretim kalitesindeki üstünlüğünü kanıtladığını belirterek, 2007-2010 arasında Türkiye’nin stratejik açıdan öneminin artacağını söyledi. Türkiye’de üretilen Doblo ile büyük bir başarı yakaladıklarının altını çizen Marchionne, "Fiat Grubu’nun 2010 yılı hedeflerine ulaşmasında Türkiye’de üretilecek olan Linea’nın büyük katkısı olacak" dedi.

GEÇEN yıl elde ettiği 291 milyon Euro ile 6 yıl aradan sonra ilk kez kára geçen Fiat Auto’nun CEO’su Sergio Marchionne, Tofaş’ın üretim kalitesindeki üstünlüğünü kanıtladığını belirterek, bundan sonra da şirketin stratejilerinde önemli bir yeri olacağını söyledi. Türkiye’de üretilen Doblo ile büyük bir başarı yakalayan İtalyan Fiat’ın başındaki Marchionne, "Fiat Grubu’nun 2010 yılı kár ve gelir hedeflerine ulaşmasında yeni Bravo ve 500 modellerinin yanı sıra Türkiye’de üretilecek olan Linea’nın büyük katkısı olacak" dedi. Fiat’ın orta sınıfta iddiasını ortaya koymak amacıyla geliştirdiği yeni Bravo modelinin tanıtımı için İtalya’nın başkenti Roma’da düzenlenen toplantıda konuşan Marchionne, Fiat Auto’nun ise yüzde 21.3 artışla 23.7 milyar Euro’ya ulaşan net satış geliri ile en yüksek artışı gerçekleştiren grup şirketi olduğunu kaydetti. Marchionne, Fiat Grubu’nun 2010 yılında net satış gelirlerini 67 milyar Euro’ya, ticari kárını da 5 milyar Euro’ya ulaştırmayı hedeflediğine işaret ederek, "Bu sonuçlara ulaşmada bu yıl piyasaya çıkacak olan Fiat Linea, Fiat Bravo ve Fiat 500’ün büyük katkısı olacak" dedi.

TOFAŞ ÜSTÜNLÜĞÜMÜZÜN KANITI: Marchionne, Fiat’ın küresel imalat stratejilerinde Türkiye, Brezilya, Hindistan ve son dönemde de Rusya’nın ön plana çıktığını söyledi. Fiat’ın son dönemdeki çıkış trendinin başlangıcı olarak kabul edilen Doblo’nun üretildiği Tofaş tesislerine övgüler yağdıran Marchionne, Türkiye’deki fabrikanın gerek kalite, gerekse de diğer yönlerden Fiat’ın üstünlüğünü kanıtlayan bir merkez olduğunun altını çizdi. Marchionne, 2007 yılında Bravo ile yepyeni bir sayfa açtıklarını, 2010 yılına kadar önemli hedefler ortaya koyduklarına dikkat çekerek, stratejik açıdan 2007-2010 arasında Türkiye’nin rolünün ve öneminin de artacağını söyledi. Bu yıl Linea gibi stratejik bir başka ürünün de lansmanını gerçekleştireceklerini anlatan Marchionne, bu aracın geliştirme faaliyetlerinin bir bölümünün Bursa’da yapıldığını, üretime başlanacak ilk ülkenin de Türkiye olacağını vurguladı. Fiat Auto CEO’su, "Bu, Türkiye’nin önemini, atfettiğimiz önemi ortaya koyan bir durumdur" dedi. Türkiye’nin, Doblo ile başlayan süreçte başarısını kanıtladığına inandıklarını da kaydeden Marchionne, "Buradaki üretimimizin, dünya operasyonlarımızla tutarlı ve paralel bir şekilde devam edeceğini düşünüyoruz" dedi.

BRAVO İLE ÇIKARMA YAPACAĞIZ: Marchionne, Avrupa’nın en önemli ve hareketli segmenti olan C sınıfında Bravo ile iddialı olduklarını belirterek, "Fiat olarak Bravo ile yeni bir sayfa açıyoruz. Bravo, Fiat markasının yeniden konumlandırılmasının bir sac ayağı olacak. Grande Punto ve Panda ile büyük bir atılım yaptık. Şimdi de Bravo ile iddialıyız" diye konuştu. C sınıfına adeta bir çıkarma yapmaya hazırlandıklarını da söyleyen Marchionne, "Bu model Fiat’ın gittiği yönün bir yansıması. Fiat tarihinde yeni bir sayfa açıyor, yeni bir başlangıç yapıyor. Bravo bunun ilk adımı olacak" diye konuştu.

İstanbul Park’ta ilk kez dünya tanıtımı yapılacak

İLK önce Türkiye’de üretimine başlanacak olan Fiat’ın orta sınıftaki sedan modeli Linea’nın uluslararası tanıtımının da, mayıs ayında İstanbul’daki Formula 1 pistinde yapılacağı öğrenildi. Özellikle aracın pazarlanacağı Orta ve Doğu Avrupa ülkelerinin yanı sıra Latin Amerika ile Çin’den de gazeteci ve bayilerin katılması beklenen tanıtıma, toplam 2 bini aşkın kişinin katılması bekleniyor. Böylece uluslararası yarış organizasyonlarıyla adını duyuran İstanbul Park pisti, ilk kez Türkiye’de üretilen bir modelin dünyaya tanıtılmasında kullanılmış olacak.

Doblo’nun katkısıyla ticari araç satışı yüzde 13.4 arttı

GEÇEN yıl 2 milyona yakın binek ve ticari araç satarak 2001’den bu yana en yüksek satış adedine ulaşan Fiat Auto’nun pazar payı Batı Avrupa’da son 4 yılın en iyi seviyesi olan 7.6’ya ulaştı. Özellikle Doblo ve yeni Ducato’nun satışları sayesinde Fiat ticari araç satışı yüzde 13.4 artarak 323 bin 500 olarak gerçekleşti.

Uzay teknolojisinden yararlanıp 350 milyon Euro’ya ’Bravo’ dedi

FIAT’
ın yeni orta sınıf hatchback otomobili Bravo, şirketin yeni mühendislik teknikleri kullanarak geliştirdiği ilk model unvanını taşıyor. Fiat CEO’su Marchionne, bu araç için uzay projelerinde uygulanan tekniklerin kullanıldığının da altını çiziyor. Bravo, gelecekte Lancia Delta HPE modelinin de temelini oluşturacak.Nisan ayından itibaren Avrupa piyasalarında satılmaya başlanacak Bravo, başarılı olamayan Stilo’nun yerine, sadece 18 ayda geliştirilerek üretime hazır hale getirildi. Markanın son dönemdeki önemli modelleri Panda ve Grande Punto’dan en az 4-5 ay daha kısa sürede geliştirilen Bravo’nun maliyeti de, böylelikle 350 milyon Euro civarında oldu. Öncelikle tamamen sanal ortamda çizilen ve testleri gerçekleştirilen Bravo, bunlarda başarılı olduktan sonra gerçek testlere geçildi. Aracın altyapısında Stilo’dan da unsurlar bulunması, geliştirme maliyetlerinin düşük olmasını sağladı.
jockeя çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
CevaplaCevapla


Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Yayınlama Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap gönderemezsiniz
Eklenti ekleyemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Kodlama is Açık
Smilies are Açık
[IMG] code is Açık
HTML code is Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Tofaş, 410 milyon Euro’luk yatırımla yeni Doblo’da Türkiye rekoru kıracak slipknot Eskiler (Arşiv) 0 03-06-2008 07:07 PM
Türkiye’nin tüm bitki varlığı yeniden kayıt altına alınıyor 18 Şubat 2008 Kéan aRs Eskiler (Arşiv) 0 02-18-2008 05:58 PM
Türkiye’nin ufkunu otoyol gibi açtık / 5 şubat jockeя Eskiler (Arşiv) 0 02-05-2007 10:12 AM
Volvo C30 Şubat 2007’de Türkiye’de theBEST Eskiler (Arşiv) 2 11-09-2006 12:09 PM
Tofaş Türkçe diye bastırdı ama D200 ’Linea’ oldu / 20 ekim M@D_VIPer Eskiler (Arşiv) 0 10-20-2006 02:16 AM

Forum saati GMT +3 olarak ayarlanmıştır. Şu an saat: 12:13 PM

Yazılım: vBulletin® - Sürüm: 3.8.11   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.